Xeración dunha liña de detalle da factura

Instrucións de uso

A presente ventá está destinada á xeración dunha liña de detalle (ou concepto) da factura. Para iso, móstranse unha serie de campos; algúns deles deben ser cubertos obrigatoriamente polo usuario (os marcados cun asterisco: *) e outros son non-editables (os que teñen un fondo de cor azul), os cales son meramente informativos. A continuación, descríbense detalladamente como deben encherse os diferentes campos:

  • Na sección "Xeral" debe dar de alta o concepto que se vai facturar ou elixir entre algún dos xa existentes na aplicación se foron introducidos previamente.

    • No primeiro caso, debe introducir no campo "Descrición-id" unha descrición do concepto que se vai facturar que sexa o máis representativa posible. Ademais, debe establecer a cantidade (poñendo especial coidado nas unidades escollidas) e o importe unitario (en euros). Poderá comprobar que o campo "Importe total" (non-editable) aparece cuberto automaticamente: será o resultado de multiplicar os valores introducidos nos campos "Cantidade" e "Importe unitario".
      Opcionalmente, pode introducir descontos ou cargos sobre o Importe total empregando os botóns "Engadir" e "Eliminar": aparecerá unha ventá emerxente onde poderá introducir o importe do desconto (ou do cargo), así como unha descrición do motivo da súa aplicación. Unha vez introducidos, poderá observar que o valor do campo "Importe bruto" é o resultado de sumar os cargos e restar os descontos ao campo "Importe total".
      Finalmente, se o desexa pode introducir información adicional sobre o concepto facturado. Existen dúas opcións:

      • Introducir un texto explicativo no campo "Información adicional".

      • Introducir un fragmento de xml no campo "Extensión" (este procedemento explícase posteriormente con máis detalle no apartado "Introdución de extensións").

        Pódense definir novos tags (unidades lóxicas de información) non definidos no esquema de factura empregado, o cal lle permite estender o esquema de factura segundo as súas necesidades.

    • No segundo caso, despregue a pestana situada en "Descrición-ide" e elixa o concepto que desexa introducir. Deseguido, toda a información referida a este concepto se cargará na ventá da aplicación. O único campo obrigatorio que quedará baleiro á espera de ser cuberto polo usuario será "Cantidade".
      Unha vez enchido este campo, se o desexa, pode modificar algún dos datos do concepto ou introducir nova información.

  • Na sección "Impostos" pódese establecer o imposto (ou os impostos) e o seu correspondente tipo impositivo (ou porcentaxe) co que o concepto está gravado. Para iso empregue os botóns "Engadir" e "Eliminar" situados no lateral dereito para este fin.


  • Na sección "Outros datos" pode introducir información como referencias de contrato, referencias de pedido ou o código de albarás

Unha vez cubertos todos os campos obrigatorios, existen dúas posibilidades:

  • Premer no botón "Aceptar": Volverá á pantalla xeral de xeración de facturas e o concepto introducido quedará rexistrado na táboa correspondente.

  • Premer no botón "Cancelar": Volverá á pantalla xeral de xeración de facturas, perdendo toda a información introducida nesta ventá.



Introdución de extensións.

O bloque "Extensión" require un coñecemento básico da estrutura interna dun ficheiro XML. Este formato componse de etiquetas que abren e pechan bloques de información esquematicamente. A especificación de factura electrónica define as etiquetas que poden aparecer nos ficheiros XML xerados.
Para agregar novas etiquetas, en primeiro lugar debe indicar na ventá de "Configuración" o descritor de esquema (ficheiro XSD) que se vai estender e o espazo de nomes das etiquetas que se van engadir.
Despois, introduza o bloque de información que desexa inserir na factura. Pode facelo de dúas maneiras:

  • Directamente no campo "Extensión".

  • Premendo no botón "Ampliar": abrirase unha ventá emerxente onde poderá inserir o bloque de información.

Posteriormente, prema en "Verificar" para comprobar se a información introducida cumpre o esquema definido polo ficheiro XSD seleccionado en "Configuración".
Se o resultado é positivo, aparecerá unha mensaxe de éxito e a devandita porción de código pasará a formar parte da factura. Se, pola contra, o resultado é negativo, mostrarase unha mensaxe de advertencia (pode pulsar en "Ampliar" para obter máis detalles sobre o erro que se produciu) e non se introducirá a información na factura.