Xeraci�n dunha factura en formato "facturae" (versi�n 3.2.1)
|
|
Instruci�ns de uso
|
A presente vent� est� destinada � xeraci�n de borradores e facturas en formato "facturae" (versi�n 3.2.1). Para iso, m�stranse unha serie de campos; alg�ns deles deben ser cubertos obrigatoriamente polo usuario (os marcados cun asterisco: *) e outros son non-editables (os que te�en un fondo de cor azul) e meramente informativos. A continuaci�n, descr�bense detalladamente como deben encherse os diferentes campos:
|
Na secci�n "Datos xerais factura" perm�tese introducir datos de car�cter global coma a data de emisi�n, a data e o lugar de operaci�n ou o per�odo de facturaci�n. Ademais, o sistema asignar�, de xeito interno, un identificador �nico ou "N�mero de factura" � factura que se est� a xerar.
Na secci�n "Emisor" p�dese seleccionar un emisor xa existente (de entre todos os que previamente se almacenasen na aplicaci�n) ou introducir un novo emisor e gardalo en base de datos.
No primeiro caso, seleccione "Persoa xur�dica" ou "Persoa f�sica" e, a continuaci�n, despregue a pestana situada en "Emisor". Finalmente, prema no usuario desexado.
No segundo caso, prema no bot�n "Novo usuario". Deseguido, todos os campos do emisor se far�n editables (fondo de cor branca) para que poida introducir os datos do novo usuario. O �nico campo non editable ser� "Identificador", cuxo valor o asignar� internamente a propia aplicaci�n. Unha vez cubertos todos os campos obrigatorios, prema no bot�n "Gardar": aparecer� unha mensaxe informativa sobre o �xito / fracaso da operaci�n.
Tam�n � posible borrar un emisor xa existente, sempre que non fose utilizado previamente nalgunha outra factura ou borrador: abonda con seleccionalo e premer no bot�n "Borrar usuario".
A secci�n "Receptor" � completamente an�loga � anterior. Neste caso, a ficha FACe será activado, se escollido para ter un destinatario deste tipo.
Na secci�n "Detalle factura" introd�cese o concepto ou conceptos que se van facturar (t�boa con bordo de cor azul intensa). Pode engadir ou borrar detalles (ou conceptos) con axuda das iconas situadas para este fin no lateral dereito. Ademais, pode introducir ou borrar datos globais da factura como descontos, cargos, documentos adxuntos, etc. no panel localizado debaixo da t�boa de conceptos, usando os bot�ns "Engadir" e "Eliminar" situados no lateral dereito. Finalmente, no apartado "Totais" m�stranse a modo informativo os valores num�ricos dos diversos campos que conformar�n a factura.
|
Unha vez cubertos todos os campos obrigatorios, existen d�as posibilidades:
|
Gardar borrador: Almacenarase na carpeta "Borradores", � espera de ser modificado e/ou asinado posteriormente. Un borrador tam�n pode ser eliminado se as� o desexa.
Asinar: Aparecer� unha vent� con todos os certificados dixitais dispo�ibles. Tras seleccionar un deles, xerarase a correspondente factura con sinatura dixital, quedando almacenada na carpeta "Emitidas". Unha factura emitida non poder� ser eliminada.
|
|
|
|
Introduci�n de documentos adxuntos.
|
Se o desexa, pode achegar un ou varios documentos � factura que vai xerar. Para isto, prema na pestana "Adxuntos" situada na secci�n "Detalle de factura". Ao premer no bot�n "Engadir", despregarase unha vent� emerxente na que poder� seleccionar o tipo de ficheiro que desexa achegar (en "Formato"), as� como a ruta da s�a localizaci�n (para isto pode usar o bot�n "Examinar"). Debe introducir obrigatoriamente, ademais, unha descrici�n do documento que achegue. Finalmente, pode escoller inclu�r (ou non) o ficheiro que achegou no xml da factura. En caso afirmativo, o documento codificarase a binario e pasar� a formar parte do xml; no caso contrario, s� se construir� unha referencia interna entre a factura xerada e o ficheiro achegado. A continuaci�n prema en "Aceptar": o documento seleccionado aparecer� na t�boa de adxuntos. Do mesmo modo, tam�n pode eliminar documentos adxuntos premendo en "Eliminar".
|
|
Introduci�n de extensi�ns.
|
O bloque "Extensi�n" require un co�ecemento b�sico da estrutura interna dun ficheiro XML. Este formato componse de etiquetas que abren e pechan bloques de informaci�n esquematicamente. A especificaci�n de factura electr�nica define as etiquetas que poden aparecer nos ficheiros XML xerados. Para agregar novas etiquetas, en primeiro lugar debe indicar na vent� de "Configuraci�n" o descritor de esquema (ficheiro XSD) que se vai estender e o espazo de nomes das etiquetas que hai que engadir. Despois, introduza o bloque de informaci�n que desexa inserir na factura. Pode facelo de d�as maneiras: Posteriormente, prema en "Verificar" para comprobar se a informaci�n introducida cumpre o esquema definido polo ficheiro XSD seleccionado en "Configuraci�n". Se o resultado � positivo, aparecer� unha mensaxe de �xito e a devandita porci�n de c�digo pasar� a formar parte da factura. Se, pola contra, o resultado � negativo, mostrarase unha mensaxe de advertencia (pode pulsar en "Ampliar" para obter m�is detalles sobre o erro que se produciu) e non se introducir� a informaci�n na factura.
|
Nota
|
As extensi�ns p�dense introducir en tres lugares diferentes da factura:
A nivel global de factura, dende a vent� de xeraci�n de facturas.
A nivel de documentos adxuntos, na pestana "Adxuntos" situada na secci�n "Detalle de factura" da vent� de xeraci�n de facturas.
A nivel de concepto ou li�a de detalle, dende a vent� de xeraci�n de conceptos.
|